Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с показателя на гориво 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с показателя на гориво 156 1.9 JTD

    От известно време колеги този показател си показваше квото иска.Има нафта сочи половината после падне на 0 свети лампата,после работи известно време и накрая колкото и да наливам сега не показва повече от подпряното положение на 0.. Какво да направя да го съживя
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD

  • #2
    Колега аз съм с бензинова алфа 156 1.8, и имах същия проблем. Купих си един нов нивомер (втора употреба) и сега е малко по-добре. От време на време отново се появява проблема, но доста четох и явно това е неприятен дефект на нашите коли.

    Comment


    • #3
      за съжалени си е май така и аз съм на бензин и ми показва когато на него си му е кеф и аз не знам какво да правя.
      свалях и помпата и нищо не се вижда по нивомера ако го решиш проблема пиши аз се отказах да го търся.
      Last edited by angel_1987; d.m.y г., 20:53.
      1,8 16v TS 144кс,1998г

      Comment


      • #4
        Аз имах идентичен проблем с моята Алфа 156 JTD (105 к.с.), реших го така:
        1. Купих нивомер втора употреба. Почистих му контактите с контакт-спрей и клечки за уши.
        2. Проверих с уред дали съпротивлението (между 300 Ома "празен" и 5 Ома "пълен" резервоар) се променя плавно при плавно движение на поплавъка - ОК.
        3. Свалих задната седалка на колата заедно с облегалката, като развих 4-те винта. Не разкачих куките между седалката и облегалката. Седалката с облегалката се вадят комплект като ги сгънеш една към друга. Става и сам, но може някой да помогне за да не се одраска тапицерията на вратата при ваденето.
        4. Ел. куплунга на помпата има законтряща пластинка и чопче, които трябва да се освободят с отвертка. Куплунзите на маркучите се освобождават със стискане.
        5. Развих пластмасовата гайка на помпата с леко почукване по трупче.
        6. Извадих помпата (добре е да има кофичка и парцали наблизо) и сложих "новия" поплавък.
        7. Поставих помпата обратно на място. Трябва да се внимава да не се прещипе гуменото уплътнение и да съвпаднат отметките.
        8. Затегнах пластмасовата гайка като ползвах дръжките на клещи за "ключ". Трябва да се внимава пластмасовата резба да се навие правилно.
        9. Закачих ел. куплунга и маркучите и пробвах дали нивомера показва и дали няма течове.
        10. Сглобих всичко по обратния ред.
        Цялата процедура отнема около час и половина.
        На стария нивомер се оказа, че има наслоени мръсотии от горивото по пътечките. Почистих ги с контакт-спрей и клечки за уши. Пробвах с уреда и показва правилно. Така, че цялата процедура може да мине и без резервен нивомер.

        Comment


        • #5
          Аз имам наблудения от към Алфа Ромео, че зависи от положението на колата, зависи от това дали е наравно на баир или нанадолнище.Поне на моите ( 2бр 156 и 145ца) беще така, това се дължи на мястото където е поставен нивомера.
          Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

          Comment


          • #6
            На почти всички коли има значение положението, в което е при показването на горивото.

            Comment


            • #7
              Разбира се, че има значение положението на колата - надлъжно и напречно, въпреки че поплавъка се намира в предната част на резервоара - най-близо до центъра на автомобила. Теоретично, там поплавъка най-малко трябва да се влияе от надлъжния и напречния наклон на колата.
              Но като мерих съпротивлението с оммер на най-висока точност (обхват 2000 Ома), установих, че резистора на поплавъка (за добро или лошо) е много прецизен.
              Описания от мен случай е когато нивомера "губи" сигнал и стрелката се колебае от реалното показание до празен резервоар или до някакви "полу" стойности, при които показва малко гориво, или реалното ниво пък лампата свети, или някакво друго неестествено състояние.

              Comment


              • #8
                Проблема е в буксата на бензиновата помпа.
                Изваждат се едно по едно крачетата с фин инструмент и се пристягат леко с клещи да правят по добър контакт.
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment


                • #9
                  За бензин или дизел ?

                  Comment


                  • #10
                    А може да се е разклопал опипвача на потенциометъра в самата помпа от много лашкане на празен резервоар

                    Comment

                    Working...
                    X